گلکسی S8‌ و آیفون ۸ ضد آب خواهند بود

گلکسی S8‌ و آیفون ۸ ضد آب خواهند بود

سامسونگ سال گذشته گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را ضد آب ساخته بود. گوشی‌هایی که می‌توانستند نیم ساعت در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. اپل هم گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را ضد آب راهی بازار کرد. البته آیفون با استاندارد IP67 ساخته شده بود که این استاندارد مقاومت کمتری در مقایسه با گلکسی S7 که از استاندارد IP68 بهره می‌برد دارد؛ اما گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون قصد دارد میزان ضد آب بودن آیفون ۸ را ارتقا دهد و آن را به استاندارد IP68 برساند.

9510-35t3479

 در ادامه گفته شده که گلکسی S8 شرکت سامسونگ هم ضد آب خواهد بود و همانند مدل قبلی با استاندارد IP68 راهی بازار می‌شود. البته گفته شده که تمام گوشی‌های جدیدی که سامسونگ امسال راهی بازار می‌کند، ضد آب خواهند بود.

ضد آب کردن گوشی‌های جدید سامسونگ و اپل باعث می‌شود که این محصولات سخت‌تر از قبل تعمیر شوند و احتمال دارد که لایه‌های بیشتری به این تلفن‌های همراه هوشمند اضافه شود تا آب وارد آن‌ها نشود.

آیفون ۸ به احتمال زیاد یک مدل با صفحه نمایش OLED خواهد داشت و گلکسی S8 هم صفحه نمایش بزرگ‌تری در مقایسه با مدل قبلی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *